dinsdag 14 mei 2013

Geslaagd

Bij Cards en Scrap  is de nieuwe uitdaging deze week:
Geslaagd! en gebruik een uil op je kaart.
Ik had nog een leuk pakketje liggen van de Action om vogelhuisjes van te maken, maar van ieder pakket kun je 12 vogelhuisjes maken. Nu heb ik nog 2 pakketjes liggen, dus tel maar uit! Zoveel vogelhuisje heb ik ook niet nodig. Maar ik kan die pakketjes ook goed gebruiken om er kaarten van te maken; ik heb er gisteren al een hele serie mee gemaakt! Ik zal ze van de week wel even plaatsen. Deze uilenkaart heb ook al gemaakt van dat pakketje.
groetjes Mariëtte

22 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kaartje Mariette en top dat je er ook gewoon kaartjes van kan maken want 36 vogelhuisjes zijn wel heel veel.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah wat een leukerd! Ik ga ook gauw naar de Action!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geinige kaart........ik heb dus duidelijk weer iets gemist bij de Action Marriette, die uiltjes zijn zoooo leuk!!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super schattig uiltje! Leuke kaart voor iemand die geslaagd is. Vogelhuisje bij de Action? Moet toch nog maar weer eens heen.....
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah, wat een lief uiltje dat daar zo relaxed op de schommel zit. Leuk gemaakt, Mariette! Ik zou zo een kaartje wel willen ontvangen (=

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat uiltje is heel leuk Mariëtte, en dat weer bij de Action! Ziet er leuk uit, ook met de tapejes, leuke uitdaging ook, ik hou wel van uiltjes. Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi gedaan deze kaart.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart, die fotohoekjes staan er echt heel mooi bij.

    Gezellig dat je al zo snel met ons meedoet.

    Groetjes Aletta
    Cards & Scrap Challengeblog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke besteding van de vogelhuisjes. De uil is mooi toepasselijk op deze kaart. Het is een geslaagde uitdaging!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is prachtig geworden!! Gezellig dat je meedoet bij Cards&Scrap deze week:) Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart. Leuk de uil en leuke kleuren heb je gebruikt.
    liefs anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. mooi gedaan leuke deze kaart.
    Liefs anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een onwijs leuke kaart.
    gezellig dat je meedoet met de uitdaging bij het cards & scrap challenge blog.
    groetjes claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat is je kaart leuk!!! Wat een heerlijk vrolijk kaartje!
    Leuk dat je meedoet bij Cards and Scrap!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie uilenkaart daar zal de geslaagde vast heel blij mee zijn.

    Bedankt voor je deelname aan de uitdaging van Card & Scrap.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke uitwerking van de opdracht!
    Bedankt voor je deelname aan Cards & Scrap.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooi, origineel en lief kaartje!
    Bedankt dat je meedoet bij Cards&Scrap.
    Groetjes, Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een super leuke kaart! Het uiltje is enig, leuk gedaan zo met de bloementak, het sxhommeltje en de tape!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zag dat je de winnares bent met dit kaartje. Terecht, want hij is onwijs leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Marriette, heb deze uitdaging ook gezien uiteraard, maar wist zo gauw niets te verzinnen. Jouw kaartje vind ik in ieder geval "geslaagd" haha. Leuk gedaan hoor! Groetjes Yolanda B)

    BeantwoordenVerwijderen